fbpx

ידידים בדרכים חילצו תינוק לכוד ברכב

מאת: מערכת מדינת ירושלים

שדניאלה הראתה אמא לחוצה ותינוק תקוע בתוך רכב נעול בשעה הכי חמה ביום, היא ידעה בדיוק למי לפנות.

"הגעתי לגן הבוטני בירושלים, יצאתי מהרכב יחד עם התינוקת שלי. בזמן שאני מסדרת את העגלה ראיתי אישה מסתובבת בלחץ סביב הרכב שלה, מנסה לפתוח את הדלתות בכוח. התקרבתי, שאלתי מה קורה, האישה אמרה שננעל לה הרכב, ושהמפתחות בפנים יחד עם התינוק שלה. אין לה איך לפתוח את הרכב ולהוציא אותו", מספרת דניאלה.

אין ספק שזו סיטואציה מפחידה. כולנו יודעים כמה זה מסוכן. אבל דניאלה לא התבלבלה. "מיד עלתה בראשי עמותת ידידים, ששמעתי עליה רק דברים טובים. התקשרתי אליהם, מיד ענתה לי בחורה מדהימה והיא הרגיעה אותנו והבטיחה לשלוח לנו עזרה מיד. לא ידעתי מה הכתובת, אז היא נתנה לי מספר טלפון ושלחתי מיקום בווטסאפ והיא נשארה איתי על הקו עד שהעזרה הגיעה", היא ממשיכה.

"תוך פחות מחמש דקות הם הגיעו. חבורת המלאכים, שני רכבים וצוות מדהים. תוך עשר שניות הם פתחו את הרכב הנעול, והתינוק יצא החוצה בריא ושלם. תוך כדי כבר הייתה לי שיחה ממתינה ממד"א לעדכן שיש אמבולנס בדרך למקרה הצורך".

בערב דניאלה חזרה הביתה, חשבה על היום שלה, והסתכלה שוב על מספר הטלפון אליו שלחה את המיקום. הסתבר לה שהבחורה איתה היא דיברה בטלפון וששלחה להן את העזרה – הייתה בת 17 בערך. אבל אין ספק שהיא ילדה ענקית.

"אני רק רוצה להגיד תודה. אלה אנשים מדהימים, שכל מה שהם מבקשים בתור תשלום זה חיוך. אני משלמת להם בכל רגע בו אני נזכרת במה שקרה. תשלמו גם, ותזכרו שאתם לא לבד אם נתקעתם 😊😊"


כתב: שיר אהרון ברם

It seems we can't find what you're looking for.