fbpx

הולצר עושה הדסטארט

מאת: מערכת מדינת ירושלים

איפה עוד תמצאו שלושה סטודנטים מבצלאל, שני חסידים ואוהד בית"ר מתווכחים על משמעות החיים, למה המקום בסכנת סגירה, ואיך אנחנו יכולים לעזור?

לפני עשר שנים פלוס חודש פתח ליאור הולצר את חנות הספרים שלו העצמאית שלו ברחוב יפו פינת משיח ברוכוף. החנות של הולצר מתיימרת להיות נקודת מפגש ירושלמית בין מזרח ומערב, דת וחילון, ולהיות המקום בו הכל מתערבב. יש שאומרים שספרים עשויים להיות הפלטפורמה הכי טובה לדיאלוג בין קבוצות שנות – יהודים, נוצרים, מוסלמים, חילונים וחרדים, תוך שהחנות מהווה במה צעירה ותוססת לחיי הרוח המקומיים.

חוץ מלמכור ספרים, הולצר מקדם יוצרים וכותבים עצמאיים, עורך ערבי רוח בנושאים שונים, ומשיק תרגומים וספרים בסלון הספרותי שלו בקומה העליונה של החנות.

לקוחות מספרים שהחנות של הולצר היא אולי המקום היחיד בעולם שבו אפשר לשמוע גבר חרדי מדבר על פמיניזם גל שלישי, רגע אחר כך אישה טרנסית מדברת על קבלת האר"י ובתווך תיכוניסטית בשיער סגול מתקנת את שניהם (סיפור אמיתי, השמות שמורים במערכת).

קצת לפני שהתחיל נגיף הקורונה בישראל ליאור הולצר תכנן לערוך מסיבה גדולה לכבוד עשר שנים לחנות, אולם הווירוס הפך הכל. במקום לחגוג, החנות נסגרה לחלוטין בגלל הסמיכות למרכזי ההפצה של הקורונה בירושלים. ערבי הרוח עברו לזום, ועכשיו "הולצר ספרים על סף סגירה.

ליאור החליט לצאת לקמפיין מימון המונים כדי לשמור על החנות שלו פתוחה. הוא מבקש להדגיש שהחנות עצמאית לגמרי, וזו אחת הסיבות שהוא פונה לקהל הרחב.
לתמיכה:
https://buff.ly/3cuhD5a
Leor Holzer

It seems we can't find what you're looking for.