fbpx

בגבעה הצרפתית דורשים: גם לעיסאוויה מגיע סניף דואר

מאת: מערכת מדינת ירושלים

תושבי הגבעה הצרפתית התגייסו למאבק בדרישה לפתוח סניף של בנק הדואר בעיסוואיה – זאת בעקבות התסכול הגובר של תושבי שתי השכונות על התורים הארוכים בסניף הדואר שבגבעה הצרפתית.

חשבתם שהדואר שלכם בעייתי? בשכונת עיסוואיה כיום אין עדיין סניף בנק דואר והם נאלצים ללכת לסניף בגבעה הצרפתית שברחוב ברדיצ'ב, שבשנים האחרונת מתמודד עם עומס בלתי רגיל, ככל הנראה בשל השימוש בבנק הדואר עבור העברת קצבאות ממשלתיות. תושבי הגבעה הצרפתית התגייסו לכתיבת עצומה עליה חתמו מעל ל-500 איש לפני שהועברה לעירייה ולדואר. בעצומה ביקשו ממשרד התקשורת ומעיריית ירושלים לסייע לפתיחת סניף בנק הדואר עבור תושבי שכונת עיסוואיה והכפרים הסובבים.

על פי יוזמי העצומה, מטרתה היא לא לנהל את מאבקם של תושבי עיסוואיה, אלא להשמיע את קולם של תושבי הגבעה הצרפתית בנושא. "אנחנו לא רוצים לפעול מתוך פטרנליזם, אלא מתוך שכנות טובה", הדגיש עו"ד גדי פרל, מיוזמי העצומה.

"שכונת הגבעה הצרפתית מתגאה בהיותה שכונה המשרתת לא רק את עצמה, אלא גם את השכונות הסמוכות לה. המרכול השכונתי, בנק הפועלים, קופת החולים ואף סניף הדואר המקומי משמשים את כל אוכלוסיות העיר בערבוביה מבורכת", נכתב בעצומה. "לצערנו, הסניף הקיים המצוי ברח׳ אבא ברדיצ׳ב אינו מתאים עוד לנפח הפעילות שנוצר בו. הסניף עמוס לעייפה, במיוחד בתחילתו ובאמצעו של כל חודש – עד כי המון צובא על דלתותיו מבחוץ. עומסי התנועה הנוצרים במקום, בצירוף הלחץ הקיים, מובילים לעתים לעימותים ולהתכתשויות."

בעוצמה הודגש כי תושבי השכונה אינם מתנגדים להעברת שירותי בנק הדואר והשארת שירותי הדואר האחרים בלבד – ככל שהדבר יסייע לשכנים הזקוקים לכך.


 

כתבה: מאיה ליבנה
צילום: ויקיפדיה, הועלה על ידי Yucatan

עוד

It seems we can't find what you're looking for.