fbpx

בית"ר חוזרת לשחק

מאת: מערכת מדינת ירושלים

בית"ר ירושלים יצאה מפגרת הקורונה ממש לאחרונה, וכבר הספיקה לעשות תיקו ביום שבת מול הפועל באר שבע, ולחטוף אתמול בלילה 3-0 מביך מאוד מול הפועל תלאביב.

בית"ר פשוט לא הגיעה למשחק במחצית הראשונה, והצליחה לחטוף שני שערים בשלב די מוקדם. המחצית השנייה סגרה את הסיפור והשאירה את הצהובים לעלות חזרה לעיר באווירת מעוכה למדי.

אבל זה לא רק זה. שחקני בית"ר דיברו אחרי המשחק על החוסר בקהל, שנשאר בבית עקב הגבלות הקורונה. יותר מזה, מאות (שמענו אפילו שהיו אלף, אבל לא סגורים על זה) אוהדי הפועל תל אביב התגודדו בכניסה לבלומפילד בניגוד להנחיות ועודדו את קבוצתם מבחוץ. רובם המכריע בלי מסיכות, בלי ריחוק חברתי, בלי הקפדה על ההנחיות השחקנים הגדילו לעשות וחגגו עם האוהדים כשרק שערי המגרש מפרידים ביניהם.

התמונות של האוהדים והקבוצה חוגגים בבלומפילד אתמול עשו הרבה רעש. משרד הבריאות יצא נגדם, מנהלת הליגות גינתה, קבוצות אחרות החליטו להזהיר מראש את הקהל, וכן הלאה. אפילו כמה עיתוני ספורט בעולם הביעו תמיהה נוכח המחזה.

אולי משטרת ישראל שכחה לאכוף את ההנחיות בתל-אביב? או שלא חוששים שם מגל שני?

גם פה בירושלים הסתובבו כמה עשרות אוהדי בית"ר, רובם עם חולצות של לה-פמיליה. הם צעדו במפגן כוח ברחוב אגריפס ובמרכז העיר ולא פספסו את ההזדמנות לקלל את הפועל ולהגיד עוד כמה מילים יפות מהלקסיקון שלהם (בסרטון). אבל בירושלים, כמובן, המשטרה הראתה נוכחות.


כתב וצילם: שיר אהרון ברם

עוד

It seems we can't find what you're looking for.