fbpx

מיזם ההופעות בקפוסלות: אין כניסה לנשים?

מאת: מערכת מדינת ירושלים

אין כניסה לנשים.

יומיים לאחר שהעירייה הכריזה על מתחם הופעות בקפסולות – אתמול בערב פתיחת המיזם התברר שהכניסה אליו מותרת לגברים בלבד. כתבת חדשות 12 ענבר טויזר גורשה מהמקום ונשים חרדיות הצטופפו בכניסה ולא הורשו להכנס.

 

״היינו משלימים עם אמירה "אין כניסה ליהודים"? אז בדיוק כך לגבי אמירה נגד נשים", אמרה חברת המועצה לורה ורטון ל"מדינת ירושלים". "נשים צריכות להיות בכל מקום בשוויון מלא והדרת נשים אסורה בחוק. אם הפרטים נכונים, עיריית ירושלים עברה על החוק. כבר פניתי למשרד המשפטים ודרשתי מראש העיר ובכירי העירייה לדעת מה קרה. מי שאחראי על האירוע הזה צפוי לקבל קנס ולאבד את מקומו בעירייה".

מיזם ההופעות בקפוסולות אמור לאפשר לעד 600 אנשים להנות מהופעות באוויר הפתוח, מבלי לעבור על מגבלות הקורונה, בקפסולות של עד 20 איש. מדובר בפתרון יצירתי לתקופה, אך נראה שכמו מיזם החתונות באוויר הפתוח – שהדיר את כל הזוגות לא נישאו ברבנות – גם מתחם ההופעות בקפוסולות של עיריית ירושלים מיועד רק לחלק מסוים מתושבי העיר.

תגובת עיריית י-ם: ״במידה וסדרן טעה לחשוב שאין להכניס נשים, הרי שמדובר בטעות ואנו מתנצלים על כך. כל התעסקות מעבר לכך, אינה מן העניין"

עוד

It seems we can't find what you're looking for.